تاسیس مرکز تجاری ایران در اقلیم کردستان عراق

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه در خصوص تاسیس مرکز تجاری ایران گفت: مرکز تجاری و ‌نمایشگاه دائمی بازرگانی ایران در اقلیم کردستان عراق، بزودی در سلیمانیه گشایش می یابد.

مرکز تجاری و نمایشگاه دائمی

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «مهدی شوشتری» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه با اعلام خبر تاسیس مرکز تجاری و‌ نمایشگاه دائمی بازرگانی ایران در اقلیم کردستان عراق گفت: این نمایشگاه بزودی در سلیمانیه گشایش می‌یابد.

وی افزود:‌ هدف از تاسیس این مرکز که مجوز فعالیت آن از سوی سازمان توسعه تجارت ایران صادر شده، عرضه مستقیم و بدون ‌واسطه کالاها و محصولات تولیدی ایران به تجار و بازرگانان عراق و اقلیم کردستان، معرفی و شناساندن کالاهای با کیفیت ایرانی و مشاوره تجاری و حقوقی به فعالان اقتصادی و تجاری دو طرف است.

شوشتری همچنین گفت: این مرکز در فضایی نزدیک به ۶ هزار متر مربع و با امکانات مناسب، قرار است پذیرای ۱۰۰ برند برتر ایرانی باشد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه از شرکت‌های توانمند و علاقه‌مند ایرانی درخواست کرد برای کسب اطلاعات و ثبت نام به منظور حضور در این مرکز و نمایشگاه دائمی، با شرکت ایرسارسانه در ایران تماس بگیرند. شرکت ایرسارسانه به عنوان متولی مرکز مذکور، موافقت سازمان توسعه تجارت ایران را اخذ کرده و مجوزهای داخلی و خارجی مربوطه را دارد.

منبع : خبرگزاری فارس

معرفی


شرکت ایرسا رسانه ایران و شرکت هندریشه عراق با هدف توسعه تجارت فی مابین دو کشور و ارائه ی خدمات بازرگانی، بازاریابی، تبلیغات یکپارچه به تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت ایرانی و تجار و بازرگانان عراقی که نیازمند ارتباط حرفه ای با یکدیگر هستند مرکز تجاری و نمایشگاه دائم محصولات و خدمات ایرانی را در شهر سلیمانیه تأسیس نمودند.

در این مرکز امکان فعالیت ۱۰۰ شرکت تولیدی و صادراتی از طریق اجاره فضا برای تأسیس دفتر یا نمایش محصولات با نرخ‌های بسیار مناسب وجود دارد همچنین، این مرکز تحت نظارت سازمان توسعه تجارت ایران، علاوه بر پیش‌بینی فضا، خدمات مشاوره ای تجاری و بازاریابی، کمک‌های فنی و حقوقی نیز به مشارکت کنندگان ارائه خواهد داد

مرکز تجاری ایران در سلیمانیه

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *