مرکز تجاری ایران در سلیمانیه تاسیس می‌شود

مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: مرکز تجاری ایران در سلیمانیه در راستای برنامه های سازمان توسعه تجارت ایران در زمینه حمایت از تأسیس مراکز تجاری در بازارهای هدف، در اواخر فروردین ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.

تاسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن با اعلام این خبر اظهار داشت: این مرکز قرار است در یک ساختمان حدود ۶ هزار متری در ۴ طبقه در مرکز شهر سلیمانیه اقلیم کردستان برپا شود.

وی افزود: شرکت ایر رسانه به عنوان متولی مرکز مذکور، موافقت اولیه سازمان توسعه تجارت ایران را اخذ کرده و مجوز اولیه فعالیت آن در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در این مرکز امکان فعالیت ۱۰۰ شرکت تولیدی و صادراتی از طریق اجاره فضا برای تأسیس دفتر یا نمایش محصولات با نرخ های بسیار مناسب وجود دارد. همچنین، این مرکز تحت نظارت سازمان توسعه تجارت ایران، علاوه بر پیش‌بینی فضا، خدمات مشاوره ای تجاری و بازاریابی، کمک های فنی و حقوقی نیز به مشارکت کنندگان ارائه خواهد داد.

گفتنی است، متقاضیان در قالب قراردادهایی با مدت زمان حداقل ۳ ماهه و حداکثر ۲ ساله امکان استفاده از امکانات این مرکز را خواهند داشت.

مرکز تجاری ایران در سلیمانیه با هدف توسعه تجارت پس از اخذ مجوزهای قانونی از اقلیم کردستان و سازمان توسعه تجارت ایران به شماره 99/100/45219، با مساحت 5700 متر مربع در چهار طبقه و در بهترین موقعیت جغرافیایی شهر سلیمانیه، فروردین‌ماه 1400 آغاز به کار می‌نماید.

 

منبع : ایلنا

مرکز تجاری ایران در سلیمانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *